Menu
Vaša korpa


Popis ovlaštenih servisa

GARANCIJSKI UVJETI:

 

Garancija se uvažava sa potvrđenim garancijskim listom i računom. Davatelj garancije jamči za navedene karakteristike i za rad proizvoda bez greške u garancijskom roku, koji počinje vrijediti isporukom proizvoda prema kupcu i traje za:

 

DEWALT: 3 godine na sav program, ukoliko u roku 4 tjedna od dana kupovine alat registrirate na slijedećoj stranici www.g-mm.hr/produljenje-jamstva-dewalt/, osim za: čavlerice, kompresore, agregate, program osobne zaštite i visokotlačne perače garancija je 1 godinu.

BLACK&DECKER: 2 godine na sve proizvode i komponente.

STANLEY: 1 godinu za sve proizvode ili 3 godine za FatMax električni alat, ukoliko u roku 4 tjedna od dana kupovine proizvod registrirate na stranici www.g-mm.ba/produljenje-jamstva-stanley/

FIAC: 1 godinu za sve proizvode

FASA: 1 godinu za sve proizvode

 

Davatelj garancije se obvezuje, da će snositi sve troškove za otklanjanje kvarova i tehničkih nedostataka, koji su nastali normalnom upotrebom proizvoda za vrijeme trajanja garancije. Za svaki kvar, koji ulazi u okvire garancije, kupac proizvod mora dostaviti ovlaštenom serviseru. Davatelj garancije jamči, da je kupljeni proizvod bez greške u kvaliteti i bez tehničkih nedostataka. Garancija ne isključuje prava potrošača, koja proizlaze iz odgovornosti prodavača za greške na proizvodu.

 

 Davatelj garancije ne jamči za proizvod:

- ukoliko se kupac nije držao uputstva za upotrebu,

- ukoliko je kvar pokušala otkloniti osoba koja nije ovlaštena za popravak,

- ukoliko se kupac proizvodom služi nemarno ili na nestručan način,

- ukoliko kupac proizvod koji nije za profesionalnu upotrebu koristi u industriji ili obrtu,

- za potrošne dijelove ili za dijelove koji se mijenjaju redovnim održavanjem.

 

U garanciju također ne ulaze kvarovi prouzročeni pri transportu proizvoda kupcu, kvarovi zbog nepravilne montaže i održavanja, mehanički kvarovi koje je prouzročio korisnik proizvoda, kvarovi prouzročeni zbog preniskog ili previsokog električnog napona i kvarovi prouzročeni zbog više sile. Ukoliko je garancijski zahtjev nevažeći, kupac će snositi sve nastale troškove. Ukoliko kvar nije otklonjen 45 dana od dana kada je proizvođač, prodavatelj ili ovlašteni serviser primio zahtjev za otklanjanjem kvara, proizvođač će besplatno napraviti zamjenu istog ili sličnog proizvoda. Ukoliko u navedenem roku proizvod nije popravljen niti zamijenjen sa novim, kupac ima pravo na povrat novca. Davatelj garancije besplatno omogućuje održavanje, rezervne i priključne dijelove u zakonski propisanom roku.

 

Garancija je priložena uz proizvode, za svaki proizvod je specificirana dužina garancije. Garancija se može tražiti u trenutku podnošenja fakture. Za podnošenje garancije molimo da nas kontaktirate putem e-maila gmm@bih.net.ba ili ne telefonski broj 033 764 200.

 

Popis ovlaštenih servisa u BiH:

 

ELEKTRO-DŽANIČ D.O.O.

1. maja bb, 77200 VELIKA KLADUŠA

T: +387 (0) 37 772 746

F: +387 (0) 37 773 646

E: eldzanic@bih.net.ba

 

ISKRA ELEKTROMEHANIKA

1. Tita 155, 75000 TUZLA

T: +387 (0) 35 250 539

E: ovcina@bih.net.ba

 

WARELL D.O.O.

Ul. Nedima Filipovica 27c, 71000 SARAJEVO

T/F: +387 (0) 61 053 362

T: +387 (0) 33 656 332

E: warell@bih.net.ba

W: www.warell.ba

 

FILIPTOOLS

Humac bb, 88320 LJUBUŠKI

T: +387 (0) 63 324 770

E: bruno.grgic@tel.net.ba

VUJČIĆ D.O.O.

Srpska krila slobode 2, 78400 GRADIŠKA

T: +387 (0) 51 814 216

M: +387(0) 65 913 645

F: +387 (0) 51 813 237

E: vujcicdoo@gmail.com

 

Ukoliko popravljeni alat ne preuzmete mjesec dana po obavijesti od strane servisa da je alat popravljen, nastale troškove skladištenja ćemo zaračunati po važećem cjenovniku. Po isteku tri (3) mjeseca servis će prodati proizvod radi naplate nastalih troškova.

 

Popis ovlaštenih servisa u Srbiji i Crni gori:

 

ELEKTROSERVISI DM ELEKTRO

Jaše Prodanovića 18, 32120 ČAČAK

T: +381 (0) 63 883 31 060

T: +381 (0) 32 552 7151                                                                                                                                                          

E: dmelektro032@gmail.com

 

SZR »SERVIS MITIĆ«

Ul. Surčinska br. 9e, 11070 NOVI BEOGRAD

T: +381 (0) 11 226 0137

M: +381 (0) 64 145 6194

F: +381 (0) 11 226 0135

E: servis.mitic@gmail.com

 

OKOV D.O.O.

Josipa Broza Tita 26, 81000 PODGORICA

T: +382 (0) 20 443 824

M: +382 (0) 67 275 744

F: +382 (0) 20 658 502

E: servis@okov.me